Отговори на най-често задаваните въпроси
Разбира се. Дори е препоръчително да подадате кандидатури в повече от една категория, за да увеличите шасовете си за отличие. Не всички категории са еднакво натоварени като подадени брой кандидатури и участието в повече от една категория ви дава повече възможности.
Да възможно е, защото има такива проекти и инициативи, за които са подходящи повече от една категория. Не във всички категории конкуренцията е еднаква като подадени брой кандидатури и участието в повече от една категория увеличва възможностите за отличие.
Няма лимит в броя на категориите, в които можете да подадете кандидатури. Имайте предвид, че еднократното попълване на формата за кандидастване позволява максимум до 8 категории. Ако желаете да участвате в повече от 8 категории, попълнете формата втори път.
При финализиране на попълването на формата за кандидатстване на посечения от вас email ще получите проформа фактура. След получено плащане по издадената проформа фактура, ще ви бъде издадена и оригинална данъчна фактура, отново на посочения email
Ако на компанията ви е необходима оригинална данъчна фактура преди да направите плащане, може да се свържете с нас [email protected] и поискате издаване на оригинална данъчна фактура.
Разбира се. Вижте отговора по-горе. В последната стъпка на формата за кандидатсване в секцията за Административни данни попълнете данните на компанията, на която бихте желали да получи данъчна фактура след направено плащане.
Да разбира се, това е доста често срещана практика при рекламните и ПР агенции, които обслужват и подпомагат клиентите си в подготвянето на ПР и комуникационните им стратегии. При попълване на формата за кандидатсване , попълнето името на компанията, за която подавате заявката. Това име се използва в случай на номинация за отличие при изписване на грамотата.
Ето как това изглежда във формата за кандидатстване:
Заплащането на кандидатурите става само по банков път, детайли за самото плащане ще получите след издаване на проформа фактура. Виж по-горе.
Отстъпка в цената е предвидена при ранното кандидатсване за всички кандидатури подадени и платени до 31 януари 2025. Цените са както следва:
За ранно кандидатстване до 31 януари 2025 г. - 450 лв. без ДДС за всяка избрана категория.
Такса за кандидатстване след 31 януари 2025 г. - 650 лв. без ДДС. за всяка избрана категория.
13.01.2025 - Начало на кандидатстването
31.01.2025 - Край на ранното кандидатстване
07.02.2025 - Край на късното кандидатстване
10.02.2025 - 12.02.2025 - Журито оценява подадените кандидатури
13.02.2025 - Официална церемония по награждаване
Опишете и мотивирайте кандидатурата предварително като файл във формат от тип doc,docx, odt или pdf.
Ако кандидатствате в повече категории - подгответе отделен файл с описание на заявката за всяка от избраните категории.
Не се изисква допълнително форматиране или специфичен дизайн на файла, но ако желаете да приложите специфичен дизайн, то прикачете pdf формат, за да се запази желания дизайн на файла.
Максималният размер на файла, който прикачвате в тази форма, е ограничен до 20 MB.
Допълнителни материали:
Можете да приложите допълнително до 10 файла в подкрепа на кандидатурата (снимки, презентации, прессъобщения и т.н.) във формат png, gif, doc, docx, ppt, pptx, odt, jpg, jpeg, pdf, png.
Максималният размер на всеки от тях, може да е до 20 MB.
По-големи материали:
Ако желаете да добавите видео или допълнителни материали с по-голям обем от посочените 20 MB - те могат да бъдат включени в основния текстови файл като линкове.
Например: Линк към youtube video или друг ресурс в Интернет, откъдето журито може да го види или свали.